Wednesday, December 8, 2010

Best ... dan Tak Best Di Hari Cuti....

Apa yang tak bestnya di hari cuti persekolahan? Semuanya best je kan..... anak-anak ada di depan mata... kalaulah cuti sekolah dapat dipanjangkan lagi... bestnyaaaa!!!

Yang best tentulah ada orang tolong... si Ain dah sanggup tolong jaga adik, tolong basuh pinggan - itu pun sudah memadai. Hmmm... semuanya best bila hari cuti. Paling best lagi bila kita masak, ada yang tolong habiskan.

Tapi ada jugak yang tak bestnya.....yang tak bestnya bila kawan-kawan semuanya sibuk. Gi mana tah diorg tu? I tepon pun tak diangkat. Ello.... gi obersea ke uoll?

Bosan punya pasal.... I sedang berkira-kira sama ada untuk membeli sama ada :-



note/netbook

ATAU...


mesin jahit...

Mana tah yang I nak beli dulu..... Laptop padahal dah ada... tapi dah letih dah asyik berebut laptop dengan penghuni2 di rumah ini. Mesin jahit pulak apa ceritanya tetiba sibuk nak menjahit ni?

Saja je... ingin menambah2 hobi di masa lapang.... tersangat jelous rasanya dengan kawan I yang rajin na buat kerja-kerja upcycle baju ni... cantik kan? I tak pandai la.... klu bercycling (naik basikal) pandai la... :D


Hai Leleq ni... creatif betul. I curik gambar you Leq... hehehe... jgn maree!! Cantik baju baby yg u jahit ni.

2 comments:

  1. Mesin jahit lagi ok kot ^^ sebab laptop da ada, lagi pun kalau semua orang tidur akak leh guna laptop tu.

    tapi, mesin jahit lagi best. sambil2 jahit, tambah pendapatan. boleh belajar mcm2 skill jahit yg best2..

    sekadar cadangan je ^^

    ReplyDelete
  2. ya tak ya la kan Dya.. akak baru teringat, nt dah naik sekolah... bebudak tu bukan ada kat rumah pun.. time tu akak pakai laptop dr pagi sampai ptg pun takpe..

    Baik akak beli mesin jahit je.. Thanks ya Dya atas cadangan yg bernas.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...