Thursday, December 9, 2010

BLOG LARIAN..... jom sapa nak join???

Ditag oleh Dya untuk join BLOGLARIAN.... thanks Dya... Dari malam tadi sebenarnya I tertanya-tanya apa benda bloglarian ni.... nampak macam meriah sangat je tu. Dah alang-alang berblog, tak lengkap rasanya jika kita ketinggalan dalam aktiviti yang dilakukan oleh teman-teman blogger di luar sana... So, sapa-sapa nak join silalah mendapatkan info di sini.



1) Pastikan ada Banner BlogLarian ~ ok DONE! Yang bagusnya blog larian ni tak minta kita masukkan banner di side bar.... good...good... Thanks.... I amat2 lemah kalau ada syarat2 yg meminta kita masukkan banner di side bar....sbb I dalam proses untuk mengurangkan sebarang banner di side bar bagi mempercepatkan loading blog.

2) Jadi Follower BlogLarian ~ done!
3) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

"Saya suka berblogwalking kerana itulah cara saya mendapatkan pelbagai info. Lebih rajin saya berblogwalking, semakin banyak ilmu yang saya perolehi. Menyelami masalah orang lain, membuat kita lebih menghargai diri sendiri" - 30 patah perkataan.


4) Tag 3 orang rakan atau lebih : hmmm bagus nih! Nak balas dendam la pada orang yang suka tag I selama ni...... ni dianya mereka itu :-

1) Comeisari
2) Putericahaya
3) Mumyshaneqiesha
4) Hany

dan juga kepada semua follower2 serta teman-teman di bloglist Miss Mirror.... dipelawa untuk join. Jom berlari!!! Sapa lambat tinggal...

5) Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian ~ Tengah nak bagitau la ni....

No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.