Sunday, December 12, 2010

Entry Sebelum Tidur...

Sering ku dicemburui oleh masa.... baru je nak melepak depan TV... jam dah pukul 11 suku.. Shashal merengek lapar lepas isyak tadi... mana taknya, dinner tadi makan tak sampai 3 suap dah sibuk nak bermain. Maybe kurang berselera dengan resepi kambing bakar kegilaan kami itu..

Lalu..... untukmu Shasal....Mama masakkan la nasi goreng hitam campak-campak ni dengan kadar segera sebelum Mama masuk tidur...






kerepek pisang buat peneman menonton tv...

tapi... rasa-rasanya TV akan menonton aku...
(hari ni bertekad untuk tido lebih awal dari semalam.... nite2 semua).






6 comments:

  1. nasi goreng itu,walau campak2 tetap nampak menyelerakan.kerepek pisang my favourite

    ReplyDelete
  2. MomyShane... belum tido lagi? Nasi goreng mmg menu paling ringkas bila terdesak.

    ReplyDelete
  3. sempat lagi kak sam nie buat n3 sebelum tidur....

    ReplyDelete
  4. yang campak2 tulah yg paling menyelerakan...

    ReplyDelete
  5. HASZURAIDAH ~ ya ke? Nanti I jual...hehe.

    ZAI ~ sentiasa menyempatkan diri Zai..

    AISHAH (ratu kebaya) ~ betul3

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...