Saturday, December 25, 2010

Facebook ~ Dairi Alaf Baru atau Pencetus Kecurangan?

16 muka surat!!! 16 pages nak kena copy paste dari Facebook dan simpan dlm pen drive. ~ diary 2010...... atau tertera di situ "My Status In 2010" dia kata. Patut ler, hasil print screen dari dailog di FB boleh dijadikan satu bukti di mahkamah untuk menuntut penceraian bagi kes-kes kecurangan.

"NEW YORK: Semakin ramai pasangan yang bercerai menjadikan laman web sosial Facebook sebagai bukti pasangan mereka melakukan kecurangan, menurut hasil kajian terbaru. Kajian yang dijalankan sekumpulan peguam terkenal di Amerika mendedahkan, pelanggan mereka datang ke mahkamah dengan membawa bukti yang mereka temui di laman web itu. " Berita lengkap sila direct ke : sini.


Tak sangka... dalam pada konon2 nak lari dari FB, 16 mukasurat rupa-rupanya I dah membebel kat FB bermula dari Januari hingga ke tarikh hari ini.......... tak bleh jadik......tak bleh jadik.... next year kena kurang-kurangkan.... ;) Usia dah makin muda dah ni.... Kena bulatkan tekad dan azam..... hehehe.


dikongsikan sehelai di sini...
catatan status2 di FB sepanjang
tahun 2010
(klik untuk tumbesaran)



Bila tengok "kertas kuning" dan tulisan tangan ciptaan computer FB ni.... teringat plak zaman-zaman gedix. Teringat apa agak-agak??? Huhu!! Ok la... dah lapar dah perut... hari ni IRP janji nak belikan roti canai.....

p/s : Tak mo curang-curang ya! Hargai apa yang ada di depan mata. ;)

4 comments:

  1. KENGKAWAN ~ ha'a...penat nak mendeletenya dari album FB, itu belum lg FB akaun yg satu lg tu :D

    ReplyDelete
  2. ooo itu ke gunenya benda nih. ahahha hany br tahu la mm, heran gak nape semua org ada benda tuh caittt...

    nak g tgk gak r ;)

    ReplyDelete
  3. HANY ~ Baik2 tau... dibuatnya beratus2 pages status Hany thn ni.. jenuh plak nk tunggu benda tu loading.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.