Monday, December 27, 2010

KEYWORDS

I pun dah 2 hari tak ping blog..... sebab merasakan entry pun sekadar berkisarkan hal-hal peribadi... segan plak nak ping...

Ada orang kata, kalau nak ping blog tunggu hari rabu. Apa kaitan hari Rabu dengan Ping? Itu la rumusan yg I baca dari perbincangan blogger2 tu. Oh ya.... sebelum tu, tentu masih ada yg tak tau apa makna PING? Ping blog jika menurut apa yang diterjemahkan oleh blogger-blogger otai di persada maya ni..... definisinya terlalu panjang ...nak kena crita pasal search engine bagai... tak kuasa I nak terangkan semula kpd anda , jadi, biarlah I pendekkan di sini supaya mudah untuk anda fahami.... ping blog ialah satu cara untuk memberitahu perubahan atau update blog di ruang-ruang ping, di facebook, di tweeter dan macam-macam lagi.

Tapi persoalannya kenapa Hari Rabu lebih effective untuk ping blog? Mungkin pada masa tu kerja-kerja mereka yg menimbun di hari Isnin dan Selasa telah berjaya disudahkan, maka pada hari Rabu boleh la santai-santai sikit, curik-curik masa tengok blog... maybe begitu. Anda ada jawapan yang lebih tepat? Sila tinggalkan komen untuk membongkar misteri ini..

gambar bogel artismungkin kalau hari Rabu, *Pak Kordi
tak la very de busy mcm ni...







dan mungkin si *Nancy tak la lintang
pukang macam ni...


p/s : * nama-nama di atas hanyalah sekadar rekaan semata-mata.


Ini sajalah pengumuman untuk kali ini....

4 comments:

  1. mungkin jugak kot...lagipun hari rabu pertengahan hari dalam seminggu bekerja...sesuailah tu

    ReplyDelete
  2. ZAI ~ ini bukan mungkin lg...tapi dah dikenalpasti oleh semua blogger melalui analitik mereka di Nuffnang, bila Rabu je traffic meningkat.

    ReplyDelete
  3. ari rabu thn 2010 ialah hari yg slalu bizi bagi saya.. huhu

    ReplyDelete
  4. KENGKAWAN ~ oh begitukah? Kurang tepat statistik ni ya? :D.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.