Saturday, January 8, 2011

Bilakah semuanya ini akan berakhir?


Sedih..... kesal.......... hatiku hancur....

Kenapa harus semua ini terjadi???? Ya Allah ya tuhan-Ku....... kembalikanlah keindahan itu semula sebagaimana saat-saat mula aku dilahirkan ke dunia.... tahun 70an.....
Pagi-pagi je hatiku dah tersentap...

?

?

?

?

?

"Bapa Menonton Aksi Video Anak Dirogol"

"Wanita Parah Ditetak Madu"


(sila google sendiri untuk info selanjutnya)

1) Kenapa dunia semakin rakus? Si perogol difahamkan adalah pengidap sakit jiwa... Kenapa sakit jiwa? Kenapa tidak berubat? Kenapa mesti merogol? Kenapa mesti gadis itu? Isteri meninggal? Kenapa tak kawin baru? Kenapa? Kenapa????!!!!

2) Madu..... tinggal serumah. Kenapa mesti tinggal serumah? Kenapa mesti berparang? Kenapa? Kenapa???

Ah pening memikirkan hal duniawi. Baiklah kita menadah tangan dan berdoa mudah2an semuanya ini akan segera berakhir. Marilah nokhtahkan semuanya ini bermula dari anak-anak kita sendiri.

“Ya Tuhan kami berikanlah kepada kami pasangan dan anak-anak (zuriat) yang menjadi penyejuk mata dan jadikanlah kami pemimpin kepada orang yang bertakwa

Amin...



5 comments:

  1. aminnn...adah berdoa skali ngan miss mirror...

    dunia sekarang dah pelik2...huhu

    ReplyDelete
  2. ya allah..

    tak nak google, takut..tp selalu carefull, ade i tgk drama kat tv tu..

    die bunuh ex gf die cara menyula plak..perrgghh, even drama je, but then semua org mesti carefull..

    MM pon,

    ReplyDelete
  3. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    EEEMMMM dunia semakin menakutkan... saban hari asyik ade ajer ceriter macam ni... makin tak aman...

    ngeri tak berperikemanusiaan...
    Ya Allah selamatkan kami....

    ReplyDelete
  4. betul tu...sy pun terpikir apa dah jadi dgn dunia sekarang mcm2 dah terjadi. inilah akibatnya kalo kita jauh dr Allah

    ReplyDelete
  5. ADAH ~ thanks... pelik dan aneh dunia skrg...

    MS BUBBLES ~ drama di TV skrg ni semuanya dh berlaku di alam nyata. Ngerii....

    AFZAINIZAM ~ amin...mudah2an Allah memelihara kita semua.

    QASEH ~ saya setuju dgn awak..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...