Thursday, January 27, 2011

Entry petang

sup ikan..

lemak petola - lama dah tak makan benda ni...
zmn kanak2 memang selalu makan...
actually tak berapa elok utk kaum wanita ya puan2...
makan sayur2 sejuk begini
tapi IRP dah beli... layankan je la...

Sambal? Ayam goreng?? Mana?
Belum buat lagi...
tgh proses...




Takde apa nak crita pun hari ni.... ini upload semua gambar-gambar ni pun tak tau apa tah motifnya. Maybe nak cakap dgn orang kot yg dia tgh masak... tak sempat nak melayan FB, sempat blogwalking cuma tak sempat tulis komen.












No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...