Friday, March 11, 2011

Mencari Kedamaian Di Bee Pee....


Lama teringin nak makan durian, cuma tak sempat beli...
tak sangka plak, kebun peninggalan arwah ayah I untuk
anak perempuannya yg cun sorang ni telah pun
menghasilkan durian yg manis ni...
(macam tuannya kot... hik hik :P)

*Al-fatihah untuk arwah ayahku....


Thanks buat CT yg tolong memunggut, mengupas dan
menghidangkan durian2 itu buat wanita yg kepenatan ni...



Apakah ini? Ilmu apakah yg kau tuntut wahai Miss Mirror?
Alahai... teringgal plak kat beranda rumah emak tadi... penat2 je tau I mencabut pokok jambu batu ni... ingat nak bwk balik JB..

Rahsianya ialah : Daun itu sangat berguna utk
menghilangkan noda-noda di wajah dan menghilangkan sel2 mati.

Caranya ialah : ambil daunnya yg muda2 tu, basuh dan ramas2kan... kalau ada bedak sejuk lagi bagus... tepek dan sental2 la kat muka tu...

Ala lama dah tak buat pun, zmn anak dara dulu rajin la...





ni kejadian malam semalam -
Siakap Tiga Rasa, Tomyam untuk menghilangkan pening
dan cincau sejuk.. pilihan kami berdua ketika "*dating"..

*anak2 bila ada sepupu2 mereka, mereka tak kisah ditinggal2..

5 comments:

  1. Owh..ingatkan tunas jambu batu tadi tu untuk ditanam..heee..ada petua baru pulak..

    ReplyDelete
  2. NANCY - tunas tu memang utk ditanam... daun dia utk kegunaan muka.

    SFM - nyum3... jemput..

    ReplyDelete
  3. wah isi diaaaaa!!!!! mengancam!!

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...