Wednesday, September 14, 2011

Alamak terlupalah...

Alamak!!! Terlupaa... sorry.. sorry...

terlupa nak bagi makan kambing??

Oh tak.. tak...

Bukan nak cerita tentang pix atas ni..
Yg tu KIV dulu..
Anyway I pun suka gambar yg Ain curi-curi
snap ketika orang lain sibuk menjamah kuih
muih di rumah neneknya ni...

"klasik Ma..." kata Ain..

Mamanya pun... "Ha ya lah...."
dalam hati... siannya anak aku.... jakun.. ;D

>

>

>


Premium Beautiful Corset...




Itu ari adik I sponsor corset ni.... lupa pulak nak pakai...
Sorry Dik... busy la kakak ko ni... baru arini terperasan
benda tu tersorok kat beg balik kampung
Hahaha... sowie....;P Mcm mana nak jadi duta kalau mcm ni....
haiii Sam.. sam.. (Sam tu Miss Mirror ler)
(sepatutnya memang dah start pakai...
even tgh buat keja kat rumah.. supaya bila kita duduk
tak la membongkok - itu yg dia kata)...

Kita tunggu dan lihat hasilnya nanti...
apa akan jadi pada I jika terus pakai dan pakai dan pakaiiii???
Adakah akan jadi segak???
Huuu tungggu!!!!!
(mode : tak sabar).... kekekeke... amboiiii sukerrr!!!



No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...