Tuesday, September 20, 2011

Adakah kau memilikki wajah yg menenangkan suamimu?

Sedang mencermin2kan diri dan mengingati tentang kata-kata ini :
"Tanda isteri solehah itu terlalu banyak, namun apa yang Nabi sebutkan ini adalah tanda yang cukup mulia.~ Apabila suami terpandang akan wajahnya, maka datangnya kedamaian (ketenangan hati)."
Suami lihat muka kita.... hatinya jadi tenang???
Entahlah.... layak ke tak aku ni? Marilah kengkawanku kita muhasabah diri dan perbanyakkan senyuman, moga wajah kita mengundang rasa tenang apabila suami kita memandang.
Sebagai motivasi utk terus rajin ke dapur dan memasak untuk suami - silalah baca entry ini.
p/s : Puding tembikai yg tak berapa jelita tu dah lama dah buat... saja je upload sekadar hiasan.

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...