Friday, October 28, 2011

Semakin Kita Tua, Kita Akan Semakin Sunyi......

Sapa yg kata macam tu???

Ada la... emak kepada kawan kepada kawan,
kawan kepada kawan I yg cakap...



Tu la.. I tak mo la macam tu...
tak mo makin tua makin sunyi hidup...
hilang kawan...
hilang kasih sayang..
hilang gigi..
hilang keriangan..

Tak mo!!!









ngeh ngeh ngeh....FESYEN APAKAH????
(abih ingat Tajima je ke pandai buat pesen.... makcik pun pandai tau.. khe3)

Buat muka seringai cam ni la..
kalau melawo tersengih nanti
orang mengata kita menggedix pulakss...


TUA pasti datang...
I pun tak takut jadi TUA..
cuma tak best la kalau
apa yg emak kpd kawan kepada kawan
kawan kpd kawan I cakap tu
betul (beliau bercakap berdasarkan pengalaman katanya)
... I tak mo hidup jadi sunyi..






persediaan-persediaan menjadi tua...
sedap pulak Anlene kali ni...





Psst...kalau takut sunyi... berjiran la dengan Makcik kepoh.. gerenti
tak sunyi idop kau Tijah... jgn berjiran dgn aku.. sebab aku ni pendiam..
Pendiam? Pendiam amat berlawanan dengan gedixzzz kannn.....





I memang tak gedix... percayalah... :P........
I terfitnah...... ececeh...
"Gang kangenchat" kalau

tak nak percaya pun takpe... hua hua hua.... :P....
bestnyaaa aku tak gedix... yey yey!!!!

Sila baca komen sorang "peminat" I ni ya...


"Bila baca blog ko tu, aku menyangka kau
gedix orangnya, tapi tak pulak ya...... "





........gitu tau member sorang tu cakap dgn jujurnya...(waktu I
jumpa di rumahnya itu ari)..... Yahoo!!!!





No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...