Wednesday, December 14, 2011

BLOG AKU DAH KENA HACKED...

Takutlah kamu akan doa orang yang teraniaya (sekalipun dia kafir), kerana sesungguhnya ia (doa orang yang teraniaya) tidak dihalangi. (Sahih, Riwayat Ahmad, Abu Ya’laa dan Dliya dari Anas) [Hadis 0150]...





8 comments:

  1. kenapa MM?? cer citer cer citer

    ReplyDelete
  2. MM, kena hacked ke, tapi ni ok je ;)

    ReplyDelete
  3. GIE - terlalu panjang ceritanya sampai tak tercerita... biarlah kubawa hati nan lara... sob sob sob.

    DR. SIRNA - sob sob sob.. T __ T

    ReplyDelete
  4. saye tak ley bukak blog ni melalui google chrome.. tapi kalai pakai mozila okeh..:)

    ReplyDelete
  5. Oh ya ke Aty? Sorry..sib baik u ckp, kalau tak, saya pun tak tau. Thanks atas luahan pendapat, cemana nak atasi agaknya? Saya kena menuntut ilmu ngan Pak Google la camni.

    ReplyDelete
  6. Waalaikumsalam Mama Ju...
    Ya..insyaallah saya akan terus menulis biar apa pun yg telah terjadi. Thanks atas kata2 semangat.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...