Tuesday, January 24, 2012

Chef Wan ni selalu buat saya jelous...

Dah la pandai masak... (bila la aku dapat merasa masakan
Datuk Chef Wan ni?)






cucu lelaki dia hensem plak tu..







Ni keluar sorang lagi... pompuan... nama Isabella...
jelita orangnya...

Tahniah ye Datuk...


Ini si Tristan gak kan? Sangka tadi cucu kedua....


Sorry utk melihat gambar cucu kedua Datuk Chef Wan terpaksa KLIK SINI di entry terbaru...




**Mende nak jelous plak kan aku ni... kan anak2 aku kecik lagi...
mana plak datangnya cucu... :D


6 comments:

  1. MM, hany pun teringin nak rasa masakan dato' chef wan tu kannn... syoknyer kalau dapat merasa...

    ReplyDelete
  2. HANY - Dpt merasa sesudu pun jadik la kan..:D

    ReplyDelete
  3. menurut chef wan isabella ni lagi putih dan macaam omputih...tak sabar nk tgk gambar dia

    ReplyDelete
  4. DR SIRNA - wah.. comelnyaa.. tak sabar nk tengok..

    ReplyDelete
  5. kak.. maksudhnya serina dapat anak perempuan pula??

    wahhhhhhhhhh

    tahniah

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...