Tuesday, January 10, 2012

"Bokeh" yg tak "Bokeh" sangat - Wordless Wed yg tak wordless sgt..


~ "Bokeh" bermaksud... "blurr" (pada sesuatu gambar) yg diambil dari
perkataan Jepun.
~ I pun tgh "bokeh" a.k.a blurr study maut tentang cemana nak buat "bokeh"
pada gambar2 ni u alls.... kejap jadi, kejap tak menjadi..
"Buah cempedak di luar pagar la katakan..." (sila sambung)
Oppss lupa... DSLR impian I tu I dah beli.. (sian I... terpecah
tabung ayam... kekekke, tapi tak pe la.. kira "worth it" gak la).




p/s : Lupa plak.. korang rasa.. menda apa dlm gambar atas tu.. ce teka?

4 comments:

  1. pecah tabung ayam ek.. heee heee heee

    ReplyDelete
  2. DEQ SU - bukan je tabung ayam... tabung itik, tabung angsa.. semua sekali pecahkan kerana DSLR.. hehe.

    ReplyDelete
  3. waa..dh beli dslr...buleh la bergambar sakan nanti..kekekeke..pecah tabung ayam pun takper, untuk benda yang dah lama kita impikan

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...