Tuesday, July 3, 2012

Suspen dengan Masterchef Celebrity...

Suspen sebenarnya aku... sapa pulak la yg bakal tersingkir dalam Masterchef malam ni... Ketiga-tiganya tu aku suka. Takyah singkir semua bleh tak?. :D. Anyway...  Teringin la nak buat (nak makan) sambal belacan Makcik Tom Azwan Ali yang Chef2 puji sedap tu!.   Ada sapa2 yg ada resepi tak?.   

Alamak dah terlewat la plak, baru nak menaip, IRP dah panggil plak... kitorang nak gi salon rambut.    Ok.. jumpa lagi nanti... rushing!.  

P/S :  Al-Fatihah kepada rakan blogger kita, Lienanilaz yang telah kembali ke rahmatullah.  Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman. Ameen.



*update :   Azwan Ali telah terkeluar...



4 comments:

  1. Aisey! MM JS tak dapat tgk mastercheff.. Apak layan bola. Takpe esok tgk ulangan.
    Resepi dorang bole carik kat web mastercheff tak silap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aisey JS... esok jgn lupa tengok na. Sedih episod kali ni.. rugi tak tengok.

      Oo kat web diorang ada resepi eh?. Thankss JS..

      Delete
  2. tak tengok pulak episod yang ada scene puji-pujian sambal belacan AA tu. tapi semalam tengok AA terkeluar baru rasa kurang stress sket nak tengok masterchef. i'm sorry. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa iyer ker?. Kita plak sedih bila AA terkeluar... sob sob sob.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...