Wednesday, July 4, 2012

Dekorasi Meja Hidangan Hari Raya 2012 (Wordless Wednesday)

Add caption








older post : Suspen Dengan Masterchef Celebrity

11 comments:

  1. deco merah menyala tu tak kurenggggggggg sesuei la MM. Cam nak celebrate CNY or Krismas la pulak...hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu untuk mereka yg kawin campur Mummy... kih kih kih...

      Delete
    2. "Kawin Campur" - ada kan istilah tu?. Kawin "1 Malaysia".

      Delete
  2. yg hijau palinggggg cantik hehe. meriah betul raya kalo deko cmtu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah meriah dgn bunga-bungaan, kalau masakan tak sedap pun jadi sedap kan? ;)

      Delete
  3. Replies
    1. Sekali sekala kena ubah selera raya pd konsep kemantin plak.. baru meriah. :D

      Delete
  4. kalau masak tak sedap baik tunjuk meja je MM. haha. meriahnya raya kalau ada meja cantik mcm ni kat rumah. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha betul tu Wani.. supaya fokus tak hanya pada makanan semata.. :D

      Delete
  5. punye la pikior deko cantik2 kan miss mirror.
    aleh2 dia org angkat makanan dok depan tv jea.
    idak pun bentang tikor depan rumah.. ngeehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harus akan berlaku mcm tu Cik Yong.. apatah lagi bila tetamu yg dtg ramai.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...