Thursday, September 20, 2012

Sekadar entry membela diri...




Takde keja ok  aku nak menayang-nayang pix macam ni, belog aku pun bukan belog jual baju..... tapi sebagai bukti yg aku tak de la zalim sgt sebagaimana tuduhan si polan tu (kononnya aku sengaja mencetus provokasi dgn takde niat langsung menghadiri  "majlis" itu)  maka aku upload la ni.  Ya... aku dah beli baju ni utk tujuan itu, kau ingat sesenang ke aku nak beli baju kurung tanpa sebab, dah la baju raya pun cuma beli dua helai je aritu , takat nak jalan2 takde mananya aku nak sampai ke butik bagai., semuanya kerana untuk majlis itu... TAPI....   dah keadaan tak mengizinkan, nak wat mcm mana...   Kau tak percaya dengan qada dan qadar ke  En.  Anon?.   Kalau Allah izin, maka ada la aku kat situ... kalau dah tertulis dari loh mahfoz pada tarikh sekian2... aku tak dapat hadir... aku kena la redha dan menganggap semua ini  ada hikmahnya,  kau nak cakap apa?.   Tak percaya dgn takdir ke?.   Berisytigfarlah.... 


p/s  :   Suami aku sendiri nasihat takyah gi ... tetiba kau plak tuduh aku mcm2, so what?????!!!!  ( Cool Sam... cool!)





Makan pizza lagi best.....Base dia kali ni I guna  sos2 yg ada kat rumah  je... mcm sos tomato, pastu hirisan tomato,  oregano,  black pepper sikit...  renehkan.


5 comments:

  1. uish..sabar...sabar.....cantik baju tu.

    ReplyDelete
  2. hahaha kelakar lah kak mirror nih. dr entry tgh marah2 terus tnjk gmbr mknn hehe

    ReplyDelete
  3. uish...marah benor... nasib baek tak jadi orang hijau yg besar tu... :P

    ReplyDelete
  4. Hamboih! marah betul MM... Sabar la orang ni kenkadang cakap ikut sedap jer..situasi kita mana dia tau.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...