Friday, September 21, 2012

THE LAW OF ATTRACTION

Every time we think a thought, every time we speak a word, the universe is listening and responding to us.  That is what we call LAW OF ATTRACTION...... hukum tarikan..   Apa yang kita fikir,  itulah yg terjadi kerana bila kita menyatakannya,  semesta alam akan mendengar dan bertindakbalas terhadap kita.

So puan2..  from now on we have to start saying things that we feel really good about ourself.

I love who I am. 
I love life. 
Life loves me.  
My husband loves me.
My family loves me.
Puan Mirror is so beautiful..." opps...

It's going to be smooth and easy. And we just start doing that—it's planting seeds. We're not going to get it the first day, but we plant a seed and we water it and we continue the affirmations, and things start to shift and change in our life.

Ya begitulah...Tidak disangkal,  memang menakjubkan hukum tarikan ini puan2.     Nanti kita kongsikan pengalaman peribadi yg pernah dilalui.   Pasti ada kan?.



Eh  tak de gambo la aku nak bubuh pada entry ni,  korang hayati je la pesanan  Madicinasnaturitas   ni.... gambo jugak ni kan...


Nak tanya,  pernah tak korang  target nak ngorat orang yg sekian2 bentuknya,  pastu tak semena-mena rupa2nya orang tu suka pulak kat korang?.  Dan rasa2nya usaha kau tu takde la besar mana pun.... sekadar hari2  membayangkan orang tu je kan?.   Itulah namanya  kuasa  undang2 tarikan.


Itulah yg terjadi pada kwn lama aku, aku tengok dia kemain fanatik sgt  dgn sorang artis ni (haha... mamp*s kalo dia terbaca entry aku ni...... ampunnn!!) .  Sebesar2 dia tampal gambo  retis tu kat  dinding (tak baik dik, malaikat tak masuk rumah.... tp bukan itu topik  yg Kak Mirror sentuh arini)...  pastu kan,   tak lama tetiba ada sorang jejaka macho baru muncul kat kampus, ropa dia iras2 retis tu.....mmg hensem la kan....  dia pun sukalah.     Jadi dia pun ari2 sebut.. dah mcm berzikir dah aku tengok... tak lama pastu aku peratikan diorang dah jadi couple beb!.  Eh mak! Bertuah kau... dlm ati aku.   (entah sapa yg ngorat sapa... tu aku tak tanya la pulak,  tapi yg pasti khayalannya telah menjadi kenyataan..... walau bukan dgn artis pujaannya,  dpt yg seiras pun berbaloi la jugak kan). 


Nak interframe gak cerita aku plak.....zmn dara dulu aku selalu cakap ngan KN osmet aku rumah lama, dgn Nafisah osmet aku rumah baru pun aku selalu berzikir benda yg sama... :D.. biasa la topik remaja bila memalam takde apa nak buat kan..... "aku nak cari somi yg badan dia tinggi,   yg pandai cakap omputeh (wakaka..... kelakar kan taste aku,  atas alasan apa,  tak tau lah), pastu orang Bee Pee " (bukan apa, masa tu aku ni agak paranoid sikit la ngan org,  kalau dpt org dekat, kurang2 aku kenal sapa org tu, pastu  kan dekat la ngan family aku kan) .    Miraclenya.... kuasa Allah, sering saja aku ditemukan dgn org2 yg sedemikian rupa.....  dan akhirnya yg dah termaktub di loh mahfoz si IRP tu la.. atas hasil Law Of Attraction tadi tu ler kot..  alhamdulillah.

Adik2 di luar sana.... yg blom kawin,  sila la mencuba method ini ye...:D.

Kalau melayan aku ckp mmg sampai esok pagi pun tak abis, lain2 tentang kisah benar dari hukum Law Attraction ni aku rasa aku dah pernah tulis kat entry2 yg lepas, ala ingat tak dulu aku kata aku nak sgt anak lelaki pastu aku....  ah malas la nk cerita semula, penat... byeeee.



p/s :  Allah bertindak mengikut sangkaan hamba terhadapNYA

4 comments:

  1. Law Of Attraction, dah try 1 tahun yg lepas :P

    ReplyDelete
  2. Law of attraction lebih menjurus kepada subconscius mind bole dak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 keadaan yg berbeza kot.. sbb secara logiknya ibarat kita berdoa, kena doa secara sedar takkan dlm keadaan subconcious plak kan, khusyuk, baru doa tu Allah makbulkan kan?.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...