Monday, January 28, 2013

2nd GA - KAIN PASANG


Nak support GA anjuran adik blogger sorang ni, Puan Intan Berlian... KLIK SINI untuk join ye.
Kak Mirror dari dulu  memang suka kalau orang hadiahkan kain pasang.    Tak tau la kenapa.
(Tapi tak semua orang tau rahsia itu sekalipun suamiku....  :D.).  

MITOS LAGI KURAFAT!

Tapi kan you all..... ada pulak orang percaya benda2 kurafat, tahyul lagi mitos...
"Eh... jangan.... jgn.... ko jgn hadiahkan pakwe ko kain, nanti putus".   Kata si pemitos itu..

Ish ish ishhhhhhhh........ ngarut je tau!.    Kesian kain disalahkan hanya kerana putus ngan pakwe... Dah la, malas nak jaga tepi KAIN orang, baik aku lipat KAIN, esok pepagi nak basuh KAIN, pastu jemur KAIN, heeee seram plak teringat cerita hantu KAIN yg kwn I cerita smlm.. baik I ....  Zzzz...zz... 


4 comments:

  1. Salam kak mirror..hahaha.tq sapot ga intan tau..hehe..pasal mitos tu kan kan memang intan pon duk dengar..dulu hadiahkan baju kat pakwe..putussss nyahhh..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Intan.....
      Hahaha...
      Abih tu.. ni kalau Kak Mirror menang hadiah kain ni, PUTUS kawan plak ngan Intan nanti ....:P.

      Delete
  2. MM< ada jugak dgr, kalo adiahkan kain pasang ker, baju ker atau apa berunsur kain2 ni, akan terputus hubungan..walaupun dengan kawan2..ntah la betoi ke idak..mitosss semata mata..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mitos dan MENTOS semata2 tu Linda...
      Kalau tak, tentu ramai insan2 yg putus tunang di luar sana...
      dah jadi adat, dlm dulang hantaran tentu ada sehelai dua kain pasang sbg hadiah kan?.


      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...