Rakan-Rakan Seperjuangan

Sunday, January 27, 2013

Bersyukurlah kalau anda ada belog

Skrg ni.... FB fanpage kalau nak promote apa2 kena bayar... ada fan juta2 pun, 10% je yg dapat baca apa yg kita promote kecuali fan2 kita menukar setting pada notification.   Justeru itu puan2.... bersyukurlah jika anda ada belog sebab blogspot takde pun mintak benda2 tu semua,  follower kita masih boleh baca apa yg kita bebel tak kira berapa ramai pun mereka.

Ciput je aku tulis hari ni.   Macam tak percaya plak aku.   



8 comments:

  1. ya betol..blog lebih meluas dr fb

    ReplyDelete
  2. Betul2..kna aktif balik belog2 ni kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Mummy.... apatah lg blogger yg dah lama berkecimpung dlm dunia blogging cam Mummy, rugi kalau tak teruskan.

      Delete
  3. Mummy mna plak ni sam...kak gee ni lah..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo KGee Pavlova rupanya.... habaq la awal2. Nama lebih kurang sama je dgn Mummy Gee 7001..

      Delete

Terima kasih atas segala komen yg ditinggalkan... Puan Mirror akan membalas kunjungan anda bila berkelapangan.