Wednesday, March 20, 2013

Penaja Tudung Musim Kedua - Exabytes

Alhamdulillah... menyambung lagi satu kontrak dgn Exabytes utk 3 bulan.   Thanks Exabytes. Hari ni 20/03/2013 script diterima..... maka bermakna kontrak akan expired pada 20/06/2013.  Kena tulis semua  tu kat sini, kalau tak macam itu ari... terlupa, belum sampai tempoh expired  I dah sibuk nak turunkan iklan. :D.... sib baik la Pakcik Exa memahami... 

Kepada yg tak tau apa itu Exabytes, boleh rujuk sini.


Dah dapat cek nanti, boleh la beli baju anggun ni...





RM89.00 je Dik Non  baju kurung cotton ni... 
berminat nanti email  Kak Mirror ye...
missmirror@ymail.com




ataupun.....ingat nak beli tudung 3 layer yg I perkatakan pada Comei tadi...
Psst  wey Comei .....;P... sib baik la dah ada yg sponsor,selamat duit aku....  tak sia2 gak berblog.



p/s :   Thanks kpd para follower yg selalu singgah dan menaikkan traffic.... anda la sebenarnya yg menaja itu...  








10 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...