Wednesday, April 10, 2013

Mak Mentua Ai Datang...



MIL datang buat pertama kalinya selepas ketiadaan FIL - bersama2 dgn  SIL & BIL....
"Thanks datang...".

Menu :  Ayam rosmerry, tom yam, ikan kurau masin, sambal colet2, kacang bender rebus... dan goreng pisang bercheese.. Tak tau la apa rasa..... :D.


Esok nak merayau.... yey!!.

Ok la... nak turun tengok diorang, nanti sesenang I blogwalking ye..

14 comments:

  1. Salam MM..lama tak bersalam-salaman dengan u aik.. Apa khabar U?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam JS si midnight blogger.... rindu dgn JS. Syukur la you dah kembali ke dunia blogging. Ingatkan dah merajuk.

      Delete
  2. tudiaaa sedapnya tang ayam rosemary tu...memang nampak sedap

    ReplyDelete
  3. wow..untung mak mentua dapat menantu pandai masak..yummy nye lauk2 tu..:)

    ReplyDelete
  4. tudiaaa..sedap2 belakaa..pisang bercheese tu sangat menggangu emosiii..haiiiihhhh..sedapppp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar3 Linda.... mmg pisang bercheese tu yg paling laris.

      Delete
  5. ermmm..jelesss
    mak mentua dtg siap ada special menu gitew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la Yong..... menantu mithali katakannnnnn...... ahaks!

      Delete
  6. wah..menu barat,timur, utara, selatan semua ada..mak mak koi dah lama tak datang JB. Bila tanya bila nak dtg JB lagi???..."Tunggulah ko beranak dulu"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ok la tu, jap lg you pun nak beranak. Emak I pulak kalau ditanya...
      jawapan dia "Nanti la tunggu Ain kawin...". Hmmm....

      Delete
  7. Nampak sgt menyelerakan ayam tu kak mirror! Hehe..resipi plss :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je Wani... in sha Allah nt klu K. Mirror free2 ye..

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...