Friday, May 17, 2013

Ayat Mengorat Awek Yang Tak Begitu Berkesan

Hari tu, berbual dgn seseorang, ada kawannya muka tak hensem mana, tapi bila ngorat awek  je mesti dapat.  Mesti ada yg kata "lelaki tu kaya kot?".  Dok...... ini takde kait mengait dgn kisah gadis materialistik, orgnya masih belajar lagi, badan pun kering....cekudud.   Kak Mirror rasa mungkin   dia ada skill  menyusun ayat kot?.

Meh sini, Kak Mirror nak kongsi... ayat2 yg silap masa ngorat aweks...

1)  "Walaupun Joyah (nama olok2) lebih cantik dari you, tapi tengok lah.... I tetap jugak ngorat you tau!"  
Niat hati mungkin nak tunjukkan betapa hebatnya perasaan suka you kat aweks tu kan... tapi...apa yg berlegar2 dlm minda aweks tu nanti  ialah :  Kenapa ye mesti nak banding2kan kita ngan orang lain... entah2 dia memang syok kat orang tu kot tapi ngorat2 tak dapat. 


2). "Doktor dah sahkan yg hidup I tak lama..... sob sob sob...  I sebenarnya mengidap sakit ********* sob sob sob..... isk isk iskkkkk.... ".  
Menurut kajian my fren, mmg ada org lelaki yg jenis camni,  create2 story utk meraih cinta.... Eh peliknya Kak Mirror dengar.   Tapi tahukah mereka, natijahnya... ada aweks yg akan pikir 10 kali  nak kawin ngan you Dik Joe....kalau bukan aweks tu mungkin orang tuanya.   Risau kot anaknya jadi balu.    Kalau betul2 sakit takpe la....tapi  kalau tak sakit,  sengaja nak  cari penyakit, memang parah la...  salah menuntut ilmu tu.


Meh... meh berguru je ngan Kak Mirror ni...   hanya wanita memahami selera wanita.. keh3.    Ala ya la.... sekadar pendapat peribadi je pun, lain orang  lain penerimaannya kan... kalau dah jodoh tak ke mana.

Hmm ok lah, dua  tu je yg Kak Mirror nak tulis, byk2 pun bukan sempat korang nak baca, arini hari Jumaat, pasti byk agenda. Moga kita memperbanyakkan selawat di hari  yg mulia ini dan berusaha jadi baik supaya mendapat jodoh  yg baik (korang ler, Kak Mirror dah berjodoh dah) - ada gaya tak macam Prof Muhaya?.




*KN oo KN - lawak betul la kan... idop pun lg "si polan" tu sampai skrg... dulu kata macam dah nak meninggal sgt  ..... donia... donia..










No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...