Saturday, May 18, 2013

7 Iklan Jawatan Kosong

Assalamualaikum.    Ngantuknyaa..... sebelum Kak Mirror beradu, nak share'kan sesuatu yg bermanfaat buat adik-adik yg tercari-cari pekerjaan atau ingin mengikuti mana2 kursus di bumi Malaysia tercinta ini.   Click photo to enlarge.



Epa Management Sdn Bhd - 07 - 8611611


FEMAC - 07 - 3315231



www.celestica-careers.com


 WD Malaysia Sdn Bhd - 07 - 2595000 ext 5123



VENTURE - 07 - 5992511 ext 293


 Evyap - 07 - 2527000



Flextronic - 07 - 5048282/07- 5048284



Dah dapat keja nanti, belanja Kak Mirror ye.... kasut jelly RM50 je.. ;D

4 comments:

  1. Haha.. Mintak pengeras nampaknya.. Apa hal tido tengah hari dah nak masuk petang ni sam? Tak sihat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sihatt Aisy... cuma ngantuk sgt.

      Pengeras tu.....haha... entah2 diorang pun tak tau apa itu "kasut jelly". Tak dpt kasut jelly, sumi jelly sebijik pun jadik ler, janji ada pengeras... kih3.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...