Wednesday, May 15, 2013

Hadiah Hari Guru 2013

Tahun ni, Mama tak sempat menemani anak2 menyoping HADIAH HARI GURU.   Kirim dgn Abah je..  ballpen, balik2 dah berbungkus.   Mama percaya, pilihan Abah selalunya tepat.


Esok pagi  tentu mengerlip teman2 blogger saya  pegi sekolah kan?.    Teringat waktu zaman persekolahan, seronok melihat guru-guru menyampaikan lagu KAMI GURU MALAYSIA atas pentas.  Fokus mata saya ketika itu lebih kepada   Ustaz2 dan Cikgu2 yg alim... hehe....bukan sbb apa... itu je la peluangnya nampak mereka begitu sporting menyanyikannya ....walaupun beramai2.   

Baiklah... Selamat Hari Guru buat teman2 blogger yg bergelar guru -  Cikgu Aisy Nasiha,  Cikgu Win, Cikgu Mat Som, Cikgu Gie.... ada lagi yg tak saya sebutkan?.    Sorry jika ada yg tertinggal.

Cikgu Murni, Cikgu Bedah, Cikgu Romlie..... haha.. takde la...  sekadar watak2 dlm filem semata..



hanya di SQA Toi Galery




Tidak lupa kpd Ustazah S.A yg rajin menyinggah di belog ini sbg pemantau penulisan adiknya  ini - takut2 melanggar hukum dsbnya.   Terima kasih... 

Buat abg2, kakak2 ipar,  anak2 sedara, teman2 lama yg bergelar guru juga.  Moga terus berkhidmat dgn cemerlang!

Dan.... yg pastinya UNTUK BEKAS-BEKAS GURU-GURU SAYA (sebagaimana yg pernah saya senaraikan pada perayaan hari guru yg lepas2 - kena rujuk post2 lama).. diucapkan SELAMAT HARI GURU.    Jasamu guru2ku tetap akan kukenang sampai bila2.    Syahdunyaa....   nak nangis pulak rasa.  Hik3.. (gedix tak?).    Bukan apa... mereka terlalu sabar melayan kenakalan saya..



2 comments:

  1. Wah...thanks sam.. Selamat hari guru juga utk semua warga pendidik... Teruskan perjuangan ye...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...