Tuesday, May 21, 2013

Masih Handsome Lagi..

"Janganlah  kamu menyangka mereka yg dibunuh di jalan  Allah itu mati, bahkan mereka  hidup di sisi tuhan mereka  dan diberi rezeqi"


SESUNGGUHNYA..... JANJI ALLAH ITU PASTI!
 


 sessi menggali semula kubur para syuhada di Syria selepas peperangan kembali aman...
dan lihat apa yg terjadi?

Subhanallah!.  Masih hensem dan jasad masih segar, kubur berbau harum...
video penuh sila lihat di sini.


Oleh kerana JANJI ALLAH ITU PASTI dan syurga neraka itu BENAR....Mengapa mesti mahu berduka nestapa hanya kerana cakap2 orang lain terhadapmu??.   Juga kiranya ada kezaliman  orang lain terhadapmu?.  Bukankah seharusnya kita perlu berterima kasih kerana ada insan yg sudi mendermakan pahalanya  percuma buat kita andai kita orang2 yg sabar?



6 comments:

  1. Setuju sgt dgn Miss Mirror. Tak perlu atau abaikan saja mereka2 yang menganiaya kita kerana janji Allah itu pasti.

    ReplyDelete
  2. SubhanaAllah..

    Janji Allah Itu Pasti Sam..

    ReplyDelete
  3. As salam sam,

    SubhanAllah... Rasa meremang bulu roma tgk video tu... Rasa kerdil sgt diri ni... mati syahid menjadi idaman & tujuan hidup dorang... bezanya dgn diri kita kat Msia ni...huhuhu... tq for sharing dear...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...