Wednesday, June 12, 2013

Rahsia Awet Muda

Annette Larkins dari Miami-Dade Country, Florida ini telah   berusia 70 tahun tetapi kelihatan seperti 30 tahun.   Amalan memakan sayur-sayuran dan buah2an mentah (vegetarian) dari kebun belakang rumahnya dan minum hanya air hujan dikatakan menjadi punca beliau awet muda.


Jom kita belek wajah yg dimaksudkan....


The woman is absolutely healthy in all respects. She never takes a pill while her husband pops a few for diabetes and high blood pressure.


Ada juga mereka  yg menyelar dan menganggap faktor  awet muda Annete bukan faktor pemakanan tapi genetik memandangkan suaminya tak semuda dirinya walau tinggal sebumbung.  Ya ke gitu?.   Orang lelaki memang cepat tua la Dik Non berbanding wanita sebab mereka bekerja keras menyara keluarga, berhujan berpanas di bawah terik matahari (dah la tak rajin pakai sun block mcm kita.   Eh "kita" ke?.  Aku pun takde sunblock... kalau ada tentu muka aku akan kelihatan spt 10 tahun... haha..).


p/s  :     Bila last aku makan sayur ea?.   :D.     Tapi kena ingat la Puan2...  air hujan yg dia minum tu dari  kawasan yg tak tercemar oleh asap2 kilang...






No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...