Saturday, August 10, 2013

Cemburu Di Raya Ketiga

Jelous pulak bila dengar anak2 orang lain study habis2an utk PMR. ada yg sampai tak keluar beraya. Kita kat sini biarkan je si Ain beraya sakan, memang bawak ke mana pun kami beraya... entah la.... tak tergamak pulak nak mengekang keceriaannya, tambahan pulak sebab dia pun jarang dapat berjumpa sedara mara sebab banyak masa habis kat asrama. Tawakal dan berserah jelah!. Doakan Ain tau!. Lepas raya ni ada trial.





Interframe kejap gambar Mamanya dgn kebaya riau ini sewaktu
menziarahi rumah sedara mara aku kat  "Kashmir" semalam .... pagi ni pula  beraya rumah
jiran2 sebelah rumah mentua  dan sedara mara berdekatan.
Memang sakan taun ni  kami beraya  sampai kepenatan.
Jap lagi nak sambung beraya lagi dan begitulah seterusnya menurut itinery yg telah dibincangkan.

Sekian.

2 comments:

  1. takpe, study smart lagi ok sam... bagilah ain tu happy dulu, nanti dia akan belajar untuk exm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doakan ye Aisy.... Mama dia risau ni... hehe.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...