Sunday, August 11, 2013

Terlebih beraya sampai sakit kepala

Mujurlah Allah menurunkan pelbagai ubat mujarab bagi tiap penyakit.   Dah 2 hari  diserang sakit kepala berakibat terlebih beraya.   Hari ni je tak beraya, duduk memerap kat rumah jadi wanita jawa terakhir...

rumah Hj Abdullah Ikhsan



rumah Ustazah S.A







Memang bagus mengamalkan doa ni, terjimat sebijik panadol! (Tapi mmg ai tak suka makan ubat pun).   Tapi kenalah baca dengan yakin ye puan2.   Baca sambil tangan kita pegang atas kepala.


tutriol pemakaian shawl ini boleh lihat di sini


Esok nak beraya lagi.........   berkonvoi2 lagi.

8 comments:

  1. Samalah kita ni MM. Mama pun tengah sakit kepala ni..lepas raya.....x tau migrane ke apa campur dengan batuk. Bila nak batuk tu sampai pegang kepala sebab sakit huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kita kan Mama... hilang mood beraya bila dah sakit kepala,
      tapi bila dah baca doa yg atas tu, alhamdulillah... 5 minit lepas tu
      sendawa2 dan sakit kepala pun beransur hilang.

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks Mamawana.... Eid Mubarak utk Mama juga & maaf zahir batin :)

      Delete
  3. haha...semangat ye..

    semoga sam cepat baik sakit kepala tu...

    macam mana sam belit tudung tu? nampak lawa lah, saya tak pandai uat macam tu....berminat

    ReplyDelete
    Replies
    1. T.kasih..... alhamdulillah dah sembuh pun.

      Mudah pun memakainya Aisy, janji ada pin/brooch byk2 dan tudung kena lembut utk mudah dibentuk secara bersilang mcm nenek2 kita selimpangkan batik atas kepala, pastu pinkan, pastu kemas2kan. Nt senang2 I bg tutriol... InshaAllah.

      Delete
  4. tambah best kalau ade adegan sakit perut...mkn byk sgt!!! ngeeee
    slmt hari raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak2 jgn sakit perut Dik........ siksa, Kak Mirror pernah rasa masa 2, 3 taun lepas.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...