Monday, October 14, 2013

Angkara tak boleh tido

Patut la susah nak tido...
baru teringat.... tadi balik "Kashmir" 
emak hidangkan air kopi panas2.... 
melihat kopi emak yg berasap2... hilang seketika 
segala pantang larang berkafien..
tambah pulak mentua "bekalkan" 3 buku roti...
(bekalkan?.   Ayat sebenar... emak mentua suruh bagi pada emak  (besannya) 
berserta sedikit "punjungan" (nasi bariyani dan lauk pauk aidiladha)..
tapi sebelum emak bukak, kita dah  bukak  sebuku dan makan reramai cicah ngan kopi......emmm...... ternyata mmg sedap!.  








Selesai berborak2...  teringin nak makan ABC, singgah makan pulak   kat bus stand lama (Jalan Omar)..





                        





Oh bas standku... kini aku dtg lagi!!.  Masihkah kau kenal aku lagi???.  :D
Gadis ayu  yg  belasan tahun dulu sering terpacak di bangkumu ini??.
nostalgic sungguh tempat ini.... tapi byk yg dah berubah (bangku je yg tak berubah2)....  dah bukan tempat persinggahan bas2 ekpress mcm dulu2 lagi.



1,2,3,4,5........................................... 1000... 1001, 1002, 1003...
bla bla bla....

Mengira sudah.... menghafal sudah... keluar masuk bilik sudah.
update belog sudah.... tapi still mataku enggan pejam lagi?.


Nak kata dibayangi kisah "misteri wanita berbaju hijau" yg diceritakan oleh kawan ai tadi.. rasa2nya tak kot...  


Wanita berbaju hijau???.    Ah lupakanlah..... kawan ai tu mmg suka berhalusinasi.  Mungkin dia tido lupa nak gosok gigi.   Ok lah............ nitee!!.   



** wanita berbaju hijau**

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...