Thursday, October 31, 2013

Setiap Orang Berhak Untuk Gembira

Ingin ku ceritakan pada seluruh alam buana....
keceriaan itu milik sesiapa sahaja...
tak mengira miskin mahupun kaya..

KITA BERHAK UNTUK GEMBIRA!





Tengok adik ni.....  meski merengek nak S3, Mama dia cuma mampu
sediakan pasir tepi pantai je, diuli2 jadilah "henpon"....keh3 ... tapi dia redha dan tetap ceria, takde nangis guling2..  bagus budak nih!!.   Dengar ni Qistina!!



Kita pun kena mcm tu... kan puan2..
pandai2 la kita cari  di mana titik keceriaan itu bermula...
dan biarkan momentum keceriaan itu terus meletus!!!.  Bom!!!

Ai pun....
sbb tu la update belog pepagi ni... walau sebenarnya takde benda sgt nak cerita pun..tapi selalunya dgn mengupdate belog la  tercetusnya keceriaan..(yalah bila korang dtg menjenguk, secara tak semena2 menyumbang la 70% keceriaan itu.... mekasih ler).


Almaklum ler..
ai ni bukan ada byk hobi lain punn..... T __  T
korang ada??.
Lain la sesetgh orang..........   
gi ngeteh2, gi dangdut, gi karaoke....
gi mancing...... gi kumpul stem, gi tengok Mr. Arrogant...































No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...