Saturday, November 16, 2013

Menggedix dgn shawl Cotton On

Lama pulak tak menggedix kat sini.... 
Hari ni Makcik nak menggedix lah..   :D




hari ni kembali bershawl sbg menghargai shawl pemberian suami yg dibeli masa dia tgh nyopping2 baju kat Cotton On (2 helai IRP beli sbb tgh offer)... actually dah ada shawl leopard cenggini, tapi dah hubby belikan kan... pakai je ler.






Tetiba terkesima pulak untuk menulis pjg2...... so, cukup la utk hari ni...
Selamat bercuti semua!!.    Bercuti ke mana korang?.
.

1 comment:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...