Sunday, December 15, 2013

Moga Tiada Yang Berkecil Hati

Kitorang ni bukanlah couple yg  romantik ala romantika nak sambut2 anniversary bagai.... tapi TERsambut jua akhirnya... tiap taun camtu la, takde niat nak sambut tapi TERsambut.


Tu la nak cerita ni, supaya tak menimbulkan salah faham kpd yg mungkin berkecil hati tak dijemput hadir ke majlis siang tadi.  Kalau  ikut hati ai.... (yg bajet divas nih :P)...... of coz le satu dunia ai nak jemput, baik sedara mara, rakan blogger, rakan FB, BFF, kengkawan lama,  haters (ahaks!) dsbnya... tiada yg tidak dijemput melainkan dijemput belaka!!  Biar happening meroyan!!. Wahaha!!.   Tapi.........


Tapi  tu la.....unfortunately,  ai ni bukan Cik Ta.... sapa la ai ni kan... sapa la  yg sudi nak taja juta2 intan berlian mengerlip2  :'( .   Eh!.  Harga emas tengah turun skrg ni  kan puan2.. (eh tetiba.. kekeke... saja nak bagi info).


antara tetamu yg hadir..




Cerita sebenar2nya ialah..........
sambutan tu utk reunion kengkawan sekolah si Ain... dan IRP mmg niat nak belanja diorang makan... pastu dah alang2 diorang nak buat pada 14hb Dis... Minda  Mama Ain pun terus TING!!!!.    Teringat.... oh my anniversary!!!.   So tumpang la sekali beli kek..... begitulah kisahnya...







Dah alang2 TERsambut anniversary.... so, nak buat ucapan sikit utk IRP.. tapi kang... takut ada yg termuntah plak...  emmmm takpe la, tak jadi....haha... cuma ingin mengambil kesempatan ini memanjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi.... akhirnya dah 16 taun kitorang  menjadi Mama/Abah si Ain, Qistina & Shashal.  Alhamdulillah....


8 comments:

  1. selamat menyambut Ulangtahun ke 16 buat Pn. Mirror & suami, mg kekal hingga ke akhirnya.. (psssttt.. xmo tambah ahli ke? ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Umi....
      Tambah ahli?. Hahaha..... yg tu susah nak jawab.

      Delete
  2. Kecik hati ni sam....tak ajak saya pun !!

    Haa.. selamat ulang tahun..semoga kekal 31 tahun lagi.. eh..sehingga akhir hayat sepatutnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Aisy..... begitulah hendaknya... till Jannah... aamiin. :)

      Delete
  3. happy anniversary MM..semoga MM dan suami dilimpahi rezeki, rahmat dan kebahagiaan ...semoga dikurniakan juga kesihatan yang baik dan panjang umur serta jodoh hingga ke Jannah...aminn...

    ReplyDelete
  4. Barakallahu lakuma wa baraka
    Alaikumaa wa jama'a bainakuma fii khaiiir

    Copy paste Maher Zain Song

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...