Tuesday, March 18, 2014

Makan Asam Pedas Di Kolam Memancing (3 gambar sahaja)

Malam2 macam ni terliur pulak bila tengok balik pix yg disnap masa lunch kat Senibong weekend aritu.   "Balik2 Senibong si Sam ni!!"..... mesti korang ada berbisik2 dlm ati cenggitu kan?.   


Tak.... ni restoran yg lain pulak Dik Non..  terperosok sikit restoran yg ni.. bukan yg lalu jalan kubur tu ari ... dan belakang dia ada kolam memancing.  Aku pun first time dtg sini walau nama je duduk kat JB.




Makan ketika hujan lebat... of coz sgt menyelerakan walau perut dah kenyang pun sebenarnya masa tu sbb sebelum keluar dah makan pun asam pedas masakanku sendiri.




Ramai pelanggan kat sini,  masa aku dtg tu.. byk meja dah reserved utk sekumpulan pelanggan yg dtg by group.  Meriah dgn gelak tawa belia2 pertengahan umur  lelaki dan wanita berbaju batik dan mereka tu betul2 duduk selang 1 meja dgn aku.... membuatkan aku hanya mampu snap 3 keping gambo ni je utk entry Jalan-Jalan Cari Makan Miss Mirror kali ni sbb tetiba aku jadi pemalu pulak.. kekeke.







Itu saja utk entry Jalan2 Cari makan kali ni..  Esok2 aku nak jual tudung pulak.......... BOKITTA SHAWL!!.  Itu pun kalau rajin.   Aku ni skrg mcm kena serang penyakit M sejak busy dgn benda lain.

2 comments:

  1. siap bwa periuk2 lgi..semangatlah mkn..dgn hujan lagi..mmg nikmat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah.. dgn periuk2 sekali diorang hidang atas meja.

      Delete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.