Sunday, March 23, 2014

Menggedix Dengan BOKITTA SHAWL

BOKITTA SHAWL 2014!!.  Tiba2... kecintaanku dah bertukar pada bokitta shawl plak skrg ni.   Qistina sukalah sbb dia bleh pakai brooch2 Mama plak.. sbb bokitta ni kan pinless, tinggal sarung je mcm syria.  Aku sukakan rambu-ramba kat tepi dia tu... membuatkan shawl ni nampak unik.  





Beli 2 helai je itu ari, 1 kaler coklat satin ni... 1 lg kelabu asap jenis cotton.  2,2 tu jenis maxi aku beli, kalau tak mmg senteng sikit la... dan kalau senteng nanti kawan ai, si Datin Y marah!.  Heeee... Makcik tatot!!.   Mana la kau Datin Y oiii tak balik2, risau gak ni gi Beijing tros senyap seribu bahasa.  Kekeke..  Hmm gurau, inshaallah takde apa2.. klu nak terjadi, naik basikal pun bleh terjadi.

















8 comments:

  1. awak pakai cantik, Saya pakai tak berapa sesuai dengan muka, nampak lebar jer. ehehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. *Sesuai ye utk I?. T.kasih.
      *Oh buat muka Nett jd lebor plak?. Inner tu U tukar pd inner biasa yg bleh muncung2, maybe OK, I rasa.

      Delete
  2. Assalam puan,
    Do u happen to have old design bokitta to let go? If yes, kindly whatsapp me at +60139812204.
    tq~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Ellycha..
      Sorry dear... buat masa ni Bokitta sold out.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...