Saturday, March 22, 2014

Tip Supaya Bakal Suami Suspen Di Malam Pertama

Buah apakah ini?
Bijik getah?

SALAH!!




You all pun dah kubagitau itu ari kan... yg aku skrg ni  suka nau makan buah berangan.   Tapi buah berangan kali ni IRP belikan yg dah siap berkupas.   (paket dia dah kubuang).


"Sedap tak?".   Tanya IRP.

"Rasa dia ok.. suka!!. Cuma lain sikit la Bang bila takde kulit, rupa2nya kulit tu yg buat kita rasa thrill nak makan...haha".


Ibarat gadis berhijab (berhijab sejak azali maksud aku...bukan mcm Makcik kau ni... dah dkt nak kawin baru muncul kesedaran diri... Ya Allah moga kau ampuni dosa2 Sam ni Ya Allah),  pasti bakal suamimu nanti Dik Non berdebar2 menghitung malam kemantin utk melihat bagaimana rupa bentuk rambutmu di balik kerudung.


Itu jelah tipnya ye adik2 supaya berdebar di malam pertama.  Takde unsur2 lucah punnnnnnn!!.   Ni kan belog peribadi...


Lain-lain post :  

10 TIP MENJAGA DARA HINGGA KE MALAM PERNIKAHAN
4 TIP MENGEMBALIKAN KEPERAWANAN 
Malam Pertama Yang Mengaibkan


2 comments:

  1. tajuk entry membuatkan yang dah kawen ni pun nak baca..kahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe2, sila baca... entry ni utk semua peringkat umur Linda.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...