Wednesday, May 7, 2014

Apabila sesekali bermake up TEBAL!

Semalam entah kegilaan apa, buat kali kelimanya, aku telah merelakan wajahku diselubungi MAKE UP TEBAL!.   Wahaha.... Dasyat tak??.   Boleh ingat tu kali ke 5!!.   Kali pertama : masa nikah 17 taun yg lampau, kali last..  reunion 6 taun lepas ... dan kali kelima yg ini ler.. free make up sekali lagi angkara semalam TERbeli satu produk ..

*gigih memberitahu 1 donia every single situation, mcm la ko divas Sammmm.............  emmm... xpe, perasan divas kejap... relax makcik.. makcik relax.... MARI MENGGEDIX SEBENTAR!.   Kita enjoysss ye...  kejap lagi nak main tanah plak..  semalam dah beli 2 pokok kaktus.




"Tapi sayang 1000 kali sayang....... "juri2 profesional" ai telah memberikan komen yg tak memberangsangkan langsung!"

                


Wassap dari anakandaku, Ain...


wo = without





IRP pulak mcm ni..











Ya ke HODOH sangat??.  Kekeke... jgn korang pengsan sudah!.


?


?


?


?





                        





Sedia menerima sebarang cemuhan... hahaha..



p/s :   Korang suka bermake up??.

10 comments:

  1. Vavavaah. ...gojes..ada iras mawar fizo omar

    ReplyDelete
  2. Menjawab soalan..
    suka je make up..tapi malas sbb kulit jenis oily dan kuat berpeluh. Bila berpeluh...kesat dgn tisu..habis bercapuk capuk pas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada foundation yg jenis tak oily Nafisa... mungkin boleh mengatasi.

      *anyway... tak bermake up sebenarnya lebih menyelesakan... kalau I lah.

      Delete
  3. hahahahaha..siap buleh kira lagi brapa kali make up tebai...
    MM, lepas ni mekap ringan2 sudah..sebab MM lagi canti menawan walaupun tak mekap langsung..gambar mekap tebal tu nak kata tak cantik, cantik juga...mungkin ada terlebih kat mana2 tu..kahkahkahkah..
    ayat sopan ni MM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin jurumekap tu terkurang pro kot Linda... hahaha (ayat nak sedapkan ati).

      Delete
  4. wow..galak sungguh ainun..
    mcm retis je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...... gulp!.
      Kalau artis veteran..... iyer kot...

      Delete
  5. tang mata tu agak2 scary sikit...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unknown - Anda adalah org yg ke 23 berkata sedemikian. :D

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...