Tuesday, June 24, 2014

Salam Dhuha

Ya, Makcik setuju!.  Solat Dhuha ni jika diamalkan... 
hidup kita inshaallah akan jadi lebih teratur.


Kalau tak hafal2 doa solat dhuha...
hafalkan lyric kumpulan UNIC yg Makcik dah upload kat bawah tu.

Masa sujud akhir jgn lupa mintak Allah kabulkan  doa 
kalian untuk memiliki pinggan mangkuk ROYAL DOULTON
ala datin2.. dan CORELLE idaman kalbu..  sebut sekali nama Makcik kau ni.. :D


Sebelum doa... jgn lupa selawat ke atas nabi SAW dan doa ke atas sahabat2 baginda.. pastu doa.. pelan2 dlm hati..

"Ya Allah mampukanlah aku membeli Corelle, Royal Doulton
dan Perfume yg blogger Miss Mirror a.k.a Sam jual dlm blognya tu...
ko mampukanlah aku Ya Allah.. mampukanlah aku memborong sume
sekali.. Aamiin".

Ha macam tu!.  

Lepas tu... ambik hp... tros wassap aku..  0143832069, doa2 lagi 
biar aku lembut ati nak bagi rega lagi murah.  Kirim sikit alfatihah
utk aku... pastu baca sekali Ya Latif... ya latif..



 

2 comments:

  1. ya Allah , moga kak mirror dilimpahkan rezeki yg melimpah ruah, diberkati & dirahmati...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...