Wednesday, July 2, 2014

Cara Mengejutkan Sahur - Dulu Dan Sekarang (WW)










10 comments:

  1. cara mengejutkan sahur sekarang ni, kalau by phone tu kena calling2 sampai orang angkat...hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang Linda!. Itulah cara yg paling berkesan sebenarnya... tp bila dah terjaga... mmg tak koser nak calling2 sbb terkocoh2 ke dapur.

      Delete
  2. knor renjis air di muka ikut sunnah

    ReplyDelete
  3. Kejut macam biasa je...dah bgn tepon kampung...kadang mak dulu tepon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha itu satu cara yg bagus - saling menelefon.
      Bukan apa.... jam loceng pun kdg "tak dpt membantu" bila dah keletihan.

      Delete
  4. Bergantung kepada gadjet semuanya sekarang. Kalau hp xda bateri atau letak di tempat lain, abis la.. jawapnya tak bangun sahur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapnya tahun ni kita takde lagi tragedi mcm taun lepas kan Aisy - tak terjaga, pastu tak sahur (teringat lg entry Aisy yg tu.).

      Delete
    2. Haha.. harapnya tak macam tu ya.. dengan si kecil yg suka main sambil lewat tu, harapnya mama dia tak terbabas tidur..

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...