Saturday, September 27, 2014

Berbekal Wajah Manja

Hai... Assalamualaikum.   Apa khabar pagi ni?.
Ceria atau sebaliknya?.   Kalau tak ceria... sila buat2 ceria
kerana byk lagi perkara yg boleh anda syukuri
dari mengenang permasalahan hidup.
Bersyukurlah Allah jadikan kita sbg manusia..
kalau jadi kucing?.  Ha cemana?.
Ce bayangkan..


kucing2 liar kat Senibong ni sampai gemuk sbb ramai yg memberi belas ikhsan


Kesian tau kucing.... lagi2 kucing jalanan..
berbekal wajah manja.. 
baru dpt apa yg diidam..
kalau terkurang manja..
berlapar la kau sampai ke malam..
Takde sapa pun peduli..
terkurap la kau tergaru2..



2,3 hari ni aku asyik dpt wassap pasal kucing..
Antaranya .. mereka kata..
kucing "kenal" (dpt hidu) sapa yg sayangkan dia
maka itulah kucing hanya mendekat pd mereka
yg ada "aroma kasih sayang"..
yang hatinya ada benci (bencikan dia)... dia tak mo dekat..
Ya ker??.   Jap jap... tgh nak pikir... ada tak kucing yg lari 
dari aku ye?.  Emmm... haha.. sib baik mcm takde.



p/s :   bestnya kan... hidung pun ada "cctv" .. bleh detect2 sapa yg sayang atau sebaliknya.. kalaulah kita ada kelebihan itu.. kan senang.









No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...