Wednesday, September 17, 2014

Busy!

"Lamanya Mama tak update blog?".   Kata Ain.

 Lama ye??.    Sorry Ain dan juga kengkawan yg merindu (itu pun jika ada).

Nanti la aku  update belog habis2an.   Tunggu balik JB.  Gambar ada byk nak upload... tapi PC Ibu Mertuaku ni macam pelik sikit plak.   Terbuta IT kejap aku.  


Inshaallah... nanti aku membalas kunjungan ye... skrg ni busy sikit.  MIL tak berapa sihat, jadi ai sbg menantu mithali ni kena la rajinkan diri kat dapur...  ahaks.   


Anyway...  untuk peminat entry jalan2 cari makan, Restoran Fazilah kat Taman Rinting tu sedap!.   Zaman2 kecik si Ain selalu gi sana.  Punya la lama tak pegi, sampai nama tak ingat... hingga la pada hari Isnin lepas kitorang gi sana lagi.   Nampak mcm dorang ada jual pulut mangga, tapi aku tak oder pun masa tu sbb esoknya kan nak gi majlis anak sedara aku... dibuatnya sakit perut makan pulut, tak cun plak aku... sudahnya  aku pertahankan keimanan walau hati membuak2 rasa nak makan.  Hopefully next time IRP bawak aku ke sana lagi.

1 comment:

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.