Friday, September 19, 2014

Singgah Di Gerai Cendol sepulang dari desa

Entry Jalan-Jalan Cari Makan Miss Mirror telah kembali!. Kali ni baru rajin bawak DSLR.....sebenarnya terbawak... haha.. sbb haritu kan ada wedding anak sedara.. tapi tak keluarkan pun.. sbb sampai je majlis, tros takde mood nak snap2 gambo (org je snap gambo kita) sebab terlalu asyik beramah mesra dgn sedara-mara dan handai taulan yg dah bepuluh2 tahun tak jumpa... bayangkan la.  


"Lamanya tak jumpa, berpuluh tahun ada".  


Kata sorang Makcik sedaraku sambil memelukku dgn penuh kerinduan dan kegirangan sebaik masuk ke perkarangan kemah rumah pengantin (sib baik tau ai pakai perfume Lola).   Disambut pula oleh Makcik2 penanggah yg lain.. yg juga dah berpuluh tahun tidak kutemui.  Pertemuan yg penuh keterujaan.   Sila bayangkan nikmat yg Allah beri ke atas insan yg jarang mengeksposekan diri mcm aku ni...  kah kah kah.   Itulah fadhilat2nya ye Puan2.


Tapi ni bukan kat rumah pengantin ye.. tapi aktiviti sebentar tadi waktu balik ke JB, singgah sebentar makan cendol kat area2 Pontian.  Layan zasssttt!!.

















Ini gerai dia ye... tuan2 dan puan2.
Ok.. itu je entry jalan2 cari makan kali ni.
Next entry - aktiviti kat rumah ibu mertua.  Stay tune.

2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...