Wednesday, October 29, 2014

Entry Sebelum Beradu

Sambungan kisah merayau Kay Ell aritu. Sbb SD full.... maka "gambo2 mental"  terpaksa ku nyahkan ke dlm belog, maka terjadilah entry Jalan2 Cari Makan ni.

Restoran Selera Utara -  Megamall.







Ni je kami makan mlm tu termasuk kuey tiaw goreng yg enggan gambarnya disiarkan.  Entah...  pelik aku dgn kueytiaw tu.. pemalu sgt.  Dah upload pun tak muncul2.. asyik loading manjang.  Last2 malas aku nak tunggu.. cukup la ni je entry aku mlm ni... huarghh.... zzzzz.. ngantuk.
Niteeee...








No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...