Saturday, October 11, 2014

Lelaki Makin Hensem Apabila Pandai Masak

Assalamualaikum w.b.t  and afternoon!!

Kpd yg byk dpt daging korban tu... boleh la mencuba resepi sedara ai yg jelita sorang ni... Pn Alsulaiha. Tq Sue.. 
Sambal Jambi.



Adik2 boboi yg takde apa nak buat kat rumah.. pun boleh mencuba.. dpd asyik  melayan gundah gulana putus cinta, baik main masak2.  Tak semestinya bila sebut masak je.. mesti gugurl yg nak kena buat. 

Lg banyak "x factor" yg adik ada... lg tinggi market.. Dik Non.  Lg ramai beratur nak jadikan menantu.

" Bertuahnya sapa dpt dia niiiii..... siyess... dah la hensem, sopan santun... pandai masak pulak..... heeee bestnyaaa".  Ha...kannnn??. Kembang idong ko nanti Dik ramai dok puji2.  Silap haribulan.. dipinang org.



Ok lah... itu je Kak Mirror nak bebel arini. Ngantuk plak tetiba. Layan je la gambo smlm yg diberi tajuk... "Suatu Senja Di Tgh Bandaraya".          














10 comments:

  1. Teringat semalam suami saya masak rendang utk potluck jejiran kami.. haha.. rasa ada tapi keras sikit dagingnya.. selagi abis makan kira berjayalah tu kan..

    Lain kali boleh coach dia masak macam resepi ini pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah mmg hensem tu Aisy!. Mesti isteri bertambah sayang!!. Hehe..

      Delete
  2. Setuju.. plus point gitu hahahha

    ReplyDelete
  3. Rendang daging raya aji ari tu hangit sikit sebab si aril tak bagi ayahnya ke dapur....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai Aril... napa x bg ayah ke dapur plak?. Takut ayah terlebih hensem la tu... haha.

      Delete
  4. seronok sgt klu dpt laki pandai msk.. kn..
    nak mkn apa ckp jer.. sesekali laki tya nak makan apa abe mskke... tak tahu nak gapo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Norihan - Mmg hensem!. Tp klu x terror sgt pun... dpt masak utk isteri ketika mereka dlm pantang pun sudah memadai.

      Delete
  5. hahahah betul kut..dulu ayah saya memang champion masak, tapi lepas tu ibu saya pening, pasal dapur lintang pukang..hahahhaha. en suami pernah gorengkan telur je untul saya, tu pun dah rasa hensem habis...bahahah

    welovesusuibu.blogspot.com/2014/10/3-fakta-menarik-tentang-saya-ya-saya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suriya -walaupun sekadar telur goreng.. ia tetap memberikan nilai tambah ke atas tahap kehenseman suami puan. Syabas!

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...