Saturday, October 4, 2014

Salam Aidil Adha

Selamat Hari Raya Aidil Adha buat semua... maafkan segala salah silapku.   Kalian (especially sahabat2 yg mengenali).. kalau ada salah silap pun dah kumaafi sekian lama.  Apatah lg teman2 blogger, yg langsung tidak berdosa pun padaku. 


Eh!. Nak tanya ni... ok ke spek ni utk muka aku?.  Itu je aku nak tanya.. kalau tak ok... atau huduh.. ckp je tau.. aku tak kisah.. nt aku beli lain.  Spek ni faraid dari somi aku sbb beliau dah beli lain.  

*Abaikan kening aku yg pelik tu... bukan cukur kening ye.. cuma tak sempat touch up.

 Nota : tudung Sugarscarf dan baju tajaan Zalora. Thanks Zalora.


6 comments:

  1. selamat hari raya juga...

    muka bujur sireh, mmg pkai apa pun ok... tdunglh.. tpi spec ni nmpk mcm besar sgt... space muka tu mcm tk kna.. mgkin besar kut... ceh.. ceh.. mcm pndai sgttt... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. T.kasih K. Nor atas pandangan. Besar mcm ugly betty kan?. Hahaha..

      Delete
  2. yup spec tu tak berapa sesuai dengan MM...cam old fesyen. Tudung dah cun dah. Mummy pun ada beli tudung/shawl dari sugarcraf

    ReplyDelete
  3. Tq Mummy. Tudung tu cantik sbb free.. hehe. Tp mmg sedap rupanya tudung sugar scarf, baru first time ni pakai.

    Oh nampaknya sy kena beli spek lain. Tq.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. X de org yg nk tlg snapkan 1 bdn Aisy. "Cameraman" ai semuanya busy.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...