Wednesday, November 12, 2014

Rahsia Kecantikan

Sebab.. bila kita cantik, cantik itu sementara.. dan.. bila kita hodoh.. hodoh juga sementara.. yg kekal hanyalah amalan utk di bawa ke sana..

Maka itulah ai cuba produk yg lebih murah sikit ni uollsss... nt jap lg ai crita yg tu.. ai nk bebel dulu ni.

Ai rasa mcm ai dah hodoh tau uoll tp.. bleh pulak ritu ada si polan ni  tanya apa rahsia muka ai makin berseri. Tanjat Mak!!.

Tp mulut org kan.. x kan ai nak tutup. Itu pendapat dia.. walau kakakku ckp ai dah tua. Kekeke.. Mesti kakakku jelez la tu.


Xde apa rahsia sebenarnya, mkn jamu pun kdg terskip. Cuma ai dah kurangkan tengok  cermin di waktu malam skg ni sbb busy.  Maka gugurlah award "Miss Mirror" yg ai sandang dari tecik ni. Mungkin sbb tu kot rahsianya.. sbb Kak Long ai ckp.. tgk cermin mlm2 cepat tua. Bukan sbb hantu.. mungkin sbb pantulan cahaya tu kot yg bakal menghodohkan wajah kita.  Tak pasti la Dik Non...ai pun tak tau rahsia di balik pesanan org2 tua ni sume.  Jgn percaya sgt...




Ni la.. skg tgh cuba produk ni pulak. Blom nmpk perubahannya lg.. tp saja nk share ngan uolls sbb tiada rahsia antara kita. Babaiii.....

4 comments:

  1. Kalau serasi dengan kulit dan berterusan guna, lama2 kulit akan elok juga, mahal murah bukan penyebab, itulah yg dinasihatkan org pada saya

    ReplyDelete
  2. knor tk pakai apa2 produk... cuma urut muka cara ke atas.. lps tu air wuduk sambil doa dlm hti... atau gosok dgn buah.. timun atau tomato.. ikut apa yv ada dlm peti ajaib tu.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tomato mmg bagus dan bertindak mengecilkan pori2.. tp sy ni x berapa nk rajin plak la K.nor.. hee..

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...