Tuesday, November 25, 2014

Telekung Dan Instant Shawl...

Demi memecah kemurungan petang..
nak menayang jap telekung yg aku cakap nak beli itu ari..
Nak tengok tak??.   Kalau tak nak tengok, aku delete la entry ni..
khe3..


  




Aku beli kat Angsana..
kalau kat Jalan TAR.. mcm ni RM40 dah bleh dapat..
tapi apa kan daya... hujan emas di negeri orang..
hujan batu negeri sendiri..


Meski tak la spt yg kuidam... sbb tak tebal sgt..
tapi at least dpt la jugak kubeli
telekung cotton.. bagi menggantikan lycra2ku yg kini dah 
kuanak tirikan.


Napa tah tetiba skrg ni tersuka kaler coklat..
Shawl pun semalam terbeli kaler coklat.. padahal yg empunya majlis 
menetapkan tema orange + purple.  Hmm malas Mak nak 
berpurple2.. dah byk dah stok purple dlm gerobok..
naik pening dah kepala menengoknya.




.
Alhamdulillah...  sampai jugak jodoh kau akhirnya sahabatku.
Saban waktu kami mendoakan, akhirnya Allah bakal kabulkan.
Moga bahagia till Jannah.



4 comments:

  1. Masih setia dengan lycra...sbb rasa lebih yakin dengannya....
    Siap demo depan asben....
    Nampak bentuk badan mama tak?
    Jawapannya...lu nak beli telekung baru lagi ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Jwb "ya bang".

      Mungkin u punya lycra gred AAA kot Nafisa.. jenis tebal.

      Delete
    2. Lemah bila soalan djawab dengan soalan...
      Psstu saya jwab dgb soalan juga...
      'Nak belikan ke?'

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...