Wednesday, December 24, 2014

Dah Jadi Dah Apam Balik


Beberapa tempat di Pantai Timur sedang dilanda banjir skg ni.   Jadi tak bleh nak sakan sgt upload gambar makanan... kesian mereka yg kesejukan & mungkin sdg kelaparan.
 Jd ai cuma snap secoet je.. apam balik  yg kakak ai bg resepi tu ari. (Utk resepi sila godeh2 entry 2 hari lepas).

Walaupun kelihatan elbino je apam balik ai buat ni.. (sbb sesaja x bubuh pewarna.. tp ai suka).  Thanks kakakku bg resepi.  Ai rasa klu bg putas.. is better kot.. serupa kt kedai.


6 comments:

  1. nyum nyum ... putas tu apa kak mirror?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seangkatan dgn soda bikabonat dan baking powder.. tp bukan adik beradik. Tanya kedai bakery dorang mesti tau.

      Delete
  2. kita sama2 doakn mereka

    bru nk gi psar mlm ni... nk cari apam blik... ku suka sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knor... Ku x brapa suka sgt kalau yg betul2 versi kedai.. tp yg homemade ni kusuka pulak.

      Delete
  3. baru nak tanya putas tu aper.. perkataan baru dewan bahasa gamaknya yong tak tahu.. ngehngehhh..
    sedap wehhh apam balik mu itu kekanda..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...