Wednesday, March 18, 2015

Hilang Sudah Bebanan

Assalamualaikum... haiiii..


Macam dapat emas seguni rasanya arini bila pihak admin tunjukkan surau.  Thanks Allah... (moga bertambah luas la rezeki bg penyedia surau itu) selesai sudah bebanan yg membelenggu.  Skg ni tgh abc....   jd pengalaman tu blom ada lg.   Itu ari wassap kakak ai  merengek nak nangis.. sbb mengenang cemana nak solat?.  Lunch pulak start pukul 12.00 hingga 12.30.  Kakak plak ckp... solat mana bleh tangguh2.  Terus tensen seminggu!.   

Tetiba...  tadi dpt jadual.... ada tea break pukul 2.00 hingga 2.10 pm.   Wah!.  Memang lega yg amat.  10 minit cukup kot?.   Yg penting jgn pakai lipstik yg susah nak ditanggal, nanti berejam plak nak wudhu?.    Any idea?.  Ai ni bab bersiap memang lemah sikit...  "neelofar" je banyak membantu, takyah pin bagai.








Pix gonjol seorang isteri yg menemani suami memancing tu ari.  



Dorang ada buat wakaf2 cenggini ek utk mak dorang yg meninggal?.
Ai yg muslim ni bila la nak buat wakaf utk arwah2 insan tersayang??.  Biar berkesinambungan pahala hingga ke liang lahad tiap kali org duduk.    Best kan?.

3 comments:

  1. amboi pi mancing ka pi honeymoon...huhuhu...

    alhamdulilah dah ada tempat dan masa solat...

    negeri mat saleh pun ada wakaf kan...ingat kat surau masjid kubur je le wakaf..bangku pun boleh kan..

    ReplyDelete
  2. Bestnyer gi mancing cekali cekala kan...

    ReplyDelete
  3. MM, kalau nak laju, mmg naelofar yg lycra tu byk2 membantu..belit ja..toksah pin2..
    mekap pulak takyah heavy ringan2 lipstick sudah..hahaa..
    MM dh cantik toksah mekap pun takpa..natural beauty gitu...betoi ni..tak tipu2..

    take care MM...
    semoga MM sentiasa dilindungi dan diberkati Allah SWT...serta sentiasa dipermudahkan segala urusan..aminnn...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...