Sunday, March 1, 2015

Kembali Menjadi Seorang STUDENT!

Assalamualaikum... and morning!!

Bersiaran dari bumi kangaroo.    Maaf pada yg  belum sempat Kak Mirror buat kunjungan balas sebab mulai hari ni Kak Mirror akan busy sikit....    jadi student balik dan inshaallah dlm masa yg sama keja.   Doakan Kak Mirror k!


Kawan2 Kak Mirror request...  "Sam!! Upload ler pix kat Aussie supaya kitorang jelez".  Haha... buat masa ni blom sempat lagi nak posing la sayangggg.....  semua gambo tak menjelezkan langsung sebab tgh musim panas,  bunga2an pun tgh kering kontang.


Ai upload pix ni je boleh tak??.   Balik jogging tadi, try snap pemandangan persekitaran...  tapi sebab pagi sgt  semua pix blurr....  gambo ni je yg paling tak blurr...     Entah kenapa ai tersnap, ai sendiri pun tak faham.   Hahaha...



Sapa yg rajin, boleh la recycle barang2 yg dorang buang depan rumah ni..  Cantik lagi kerusi bar tu kan?.   Kalau dicat putih dan buat decopage (eh betul ke spelling ni?).


Ok la....  busy!.   Free2 nanti Kak Mirror buat kunjungan balas.  Kat sini line laju berdezup!!




9 comments:

  1. Semoga kau berjaya mengejar bintang..

    ReplyDelete
  2. Ohhh dah jadi student balik ker?? kat ostolia lagi? jangan nanti entry cakap omputeh pulak yer... mengigil2 nak translate... nak komen pun malu sebab tahap universiti lesung batu nih... lidah pun lidah belacan... update biasa biasa jer yer

    kat sana musim panas memang melampau kan... tunggu lah musim bunga... mak aii cantiknya

    ReplyDelete
  3. sambung bel kt Australia ker..alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. ooo patutlah tengelam timbul...wah untungnya akak dapat sambung belajar...semoga teru berjaya chaiyok !!

    ReplyDelete
  5. Wah.. tahniah sam.. dapat sambung belajar di usia dah ada anak ni, saya dah rasa kagum sangat2.. memang hebatla mama sam ni. Kalau anak2 saya dah besar nanti, teringin juga nk belajar lagi.. tapi sementara ni kita doakan sam berjaya ya.. tahniah.. moga kehidupan kat sana menceriakan

    ReplyDelete
  6. MM..wahh bestnya dapat sambung study nun di sana... good luck dear...
    kagum betul dengan MM...take care ...

    ReplyDelete
  7. Oh dah semakin jauh rupanya sahabat kesayangan Ku ini.doaku semoga kau akan lebih berjaya Dan lebih bahagia di sana nanti.jaga diri baik2 ye.jgn lupakan aku di sini.hubungilah aku klu masih Sudi.good luck .

    ReplyDelete
  8. tahniah kak sam.. semoga segalanya di permudahkan. amin

    ReplyDelete
  9. Selamat berhijrah ke negara orang MM....jangan lupa yg ditinggalkan..hehehe

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...